Wednesday 19 June 2013

30 day AB challenge

Dnešním dnem začínám třiceti denní výzvu na posílení břišních svalů, který jsem dneska objevila na jednom zahraničním blogu.
První dny vypadají velmi jednoduše, ale postupně úroveň obtížnosti roste. Celkem jsou zde čtyři cviky, které narůstají v počtu opakování a je zde i sedm volných dní.



Dneska jsem si zacvičila 25 minut s Jillian (jeden z workoutů z osmi týdenního programu pro lepší postavu) a začala první den AB challenge.
Raději jsem si zacvičila ráno, protože jak postupně stoupá rtuť teploměru, jsem línější a línější. Mám ráda slunce, prázdniny a léto, ale když už takové počasí, tak raději někde u moře.




2 comments:

  1. to teda, obzvlášť, když si to namixuješ s hromadou ledu :)

    ReplyDelete
  2. o té jsem nikdy neslyšela:)
    jinak já normální mléko nepiju, jen ty oříškové:) k sehnání jsou ve zdravých výživách, ale tam jsou předražený..nejlepší značku mají ve Sparu:)

    ReplyDelete