Tuesday 25 June 2013

Breakfast #2

Přináším další uchutnávku z mých snídaní :-).
Snažila jsem se je trošku zpestřit a připravit si něco  jiného než jenom mé obvyklé cornflakesy nebo musli s mlékem :D.
Mám v úmyslu připravit článek o výrobcích, které jsem si poslední dobou zamilovala, takže se můžete těšit :-)!

(Celozrnná bageta s light máslem a šunkou, okurka, paprika, kostička 85% čokolády)

(tmavé toasty s lučinou a 20% eidamem, cherry rajčátka)


(Cornflakesy :D s mlékem, velké jablko)

(Muller kokos, 2 kusy bebe oříškové, velká ovocná miska= jedna broskev, šest domácích jahůdek, velké jablko)

A na závěr smoothie! Dělám si je poměrně často teďka a přemýšlím, že bych si pořídila smoothie maker (přece jenom je to rychlejší než ponorný mixer :D)
 
(2 broskve, hrst jahod, lžíce tvarohu, sklenička mléka, led, trocha cukru)

2 comments:

  1. cornflaky jsem pěkně dlouho neměla!:D
    a mám dotaz, proč si dáváš k snídani zeleninu, není to škoda? :) dopřej si ovoce!

    ReplyDelete
    Replies
    1. občas si dám zeleninu, ono to není na škodu :-) ale většinou je to kvůli tomu, že už doma žádná ovoce není :D

      Delete