Monday 15 July 2013

Po sedmi dnech

V dnešním článku bych se chtěla věnovat rekapitulaci předchozího týdne.
  • cvičení
V pondělí jsem začala Body Revolution Phase 2. Původně jsem chtěla psát report o každém dni, ale za prvé jsem nestíhala a za druhé jsem byla líná.
Musím říci, že workouty 5 i 6 mě bavily. Některé cviky byly těžší a některé se mi prováděly daleko lépe. První dva, tři dny mě mé tělo poslouchalo. Ale po středečním cardiu už to tak slavné nebylo. Upřímně, bolel mě zadek a stehna :D. Ale zase tak hrozné to nebylo. Ve čtvrtek a pátek, kdy se opět opakovaly workouty 5 a 6, mi nesmírně pomohla Jillian a spol. Ten její pokřik dokáže nakopnout! A sobotní cardio s vidinou nedělního volna už se dalo zvládnout.

  • míry a váha
Celkově mám z toho všeho cvičení dobrý pocit. Cítím, že už se mi zmenšuje bříško, ale po týdnu je až přliš ukvapené dělat nějaké závěry. Míry i váhu jsem si sice zapsala, ale důležité bude srovnání až za dva týdny. A navíc včera jsem si tak trošku udělala sladkou neděli, kdy v rámci volna jsem si dovolila čokoládku (ale s vysokým podílem kakaa).
  • jídlo
Tady nic nového. Snažím se jíst 5x - 6x denně, kdy základem je vydatná snídaně a lehká večeře. Vyzkoušela jsem plno různých variant ovesných kaší. Vyzkoušela jsem i rýžové mléko, které mě bohužel příliš neoslovilo, ale rozhodla jsem se, že ho ještě vyzkouším a dám mu šanci.
Další věc, které mě zaujala byly minisušenky od Emca. Jsou vhodně jak ke svačině, na mlsání nebo k snídani.
  • ostatní
Musím říci, že včerejší volno jsem opravdu prolenivěla. Koupila jsem si knížku a i proto, že mě zaujala jsem jí celou přečetla. Musím říci, že Nechtění v podání Ohlssonové bylo takové příjemné čtení detektivky. Určitě si přečtu i jiné její knížky, ale tuhle můžu na sto procent doporučit.
Dneska už mi odpočinek končí a čeká mě workout s číslem 7!



No comments:

Post a Comment