Monday 8 July 2013

Den 1

Tak to včera začalo!
Moje 30-ti denní výzva za postavou do plavek. Vím, je to dost pozdě, když už to léto (konečně) začalo, ale lepší teď než nikdy. Před tím jsem se neflákala, sem tam jsem si zacvičila nějakou tabatu, time challenge, ZWOW a tak dále a tak dále. Pár dní mi pravidelnost vydržela, ale pak už i ta pravdidelnost odezněla...
Takže co si od toho slibuji?
  1. zařadit pravidelnost do cvičení 
  2. zařadit pravidelnost do jídla (5-6x denně)
  3. dokázat říci ne tučným a sladkým potravinám (miluju čokoládu :-( :D)

A tady už je dnešní cvičeníčko!
Dopolední fáze
  • ranní rozcvička s bebevyzva
  • 2 kola ranního probuzení (50x jumping jacks, 20x push ups, 20x squats, 20x crunches)
Odpolední fáze
  • Body Revolution workout 5

Pro celou výzvu jsem se rozhodla vyzkoušet Body Revolution od mé milované Jillian. Rozhodla jsem se pro druhou fázi (celkem tři fáze, každá na měsíc). Odcvičila jsem už hodně jejích workoutů, ale nikdy jsem to nevydržela až do konce (ach ta pravidelnost...).

A na závěr malá ukázka z ranního jídelníčku :-), mojí premiéru ovesné kaše!

 (nektarinka, jahody, javorový sirup, skořice, vanilka)

No comments:

Post a Comment