Tuesday 9 July 2013

Den 2

A výzva pokračuje dalším dnem!
Po včerejším cvičení s Jillian mě nic nebolí (což je dobře :-)). Naopak mě její mě BR nesmírně baví a Jillian mě dokáže vždycky skvěle nakopnout a vyhecovat k dokončení jednotlivých cviků.
Stáhla jsem si i jídelníček a obzvláště jsem si vytiskla yes foods a no foods. Takže zítra jedu nakupovat (huráááá, v ledničce už jsou samý nezdravý věci) a těším se, jakej udělám prima nákup.

Dnešní cvičení!
Dopolední fáze
  • ranní rozcvička s bebevyzva
  • 25 min chůze
Odpolední fáze
  • Body Revolution workout 6
A co jsem vůbec jedla zajímavého?
Asi nejzajímavější je snídaně, tedy domácí ovesná kaše (ano opět :D). No a k večeři bylo jídlo z grilu, grilovaná zeleninka (tři barvy papriky a žampionky) a kuřecí maso.

(Nektarinka, nasekané mandle, javorový sirup, skořice)


No comments:

Post a Comment