Thursday 11 July 2013

Den 3 a 4

Včera jsem byla na nějaký článek unavená, a tak dneska píšu za oba dny.
Takže nejprve den třetí.
Den 3
Dobré znamení bylo, že mě po úterním workoutu 6 nic nebolelo. Včera bylo dle pořadí na řadě cardio s označením 2. Cardio 2 je opravdu záhul! Docela dost jsem se zapotila, ale bylo to příjemné cvičení.
Den 4
To, co jsem psala za všechny tři dny, je minulostí. Po cardiu mě docela bolely nohy. Podle plánu jsem si dneska dala to samé co v pondělí, tedy workout s označením 5. Naštěstí mě už jenom samotný hlas Jillian dokázal nakopnout a cvičení jsem zvládla (ale funěla jsem více, jak v pondělí). Už se těším na zítřek, kdy si dám workout 6. Sobotního cardia se trochu děsím, ale vidina volné neděle mě určitě nakopne.
KEEP GOING AND DO NOT STOP!

No comments:

Post a Comment