Friday 7 June 2013

Hello!

Vítejte na mém prvním fitness blogu!
Jsem velmi šťastná, že jsem vytvořila tento blog, kde budu publikovat své cvičební sestavy, cviky kterém mám a nemám ráda a věci které souvisí s fitnessem. Hlavním cílem tohoto blogu je, abych i nadále byla motivována a nepřestávala cvičit :-)!
Ale něco o mně. Je mi skoro 21 let a jsem z České republiky. Dvanáct let jsem bývala sportovkyní, ale před dvěma rokama jsem skončila. Nastalo období sladkého nicnedělání a konzumování mnoha tyčinek a tabulek čokolády. Pár kilo jsem přibrala, narostlo mi bříško a zadek. Proto jsem se rozhodla znovu začít cvičit, ale už ne tak intenzivně jako dříve. Doufám, že po vší té dřině se dostaví vytoužené ovoce ve formě hezké postavy.
PS: Raději si dopřeji dobré jídlo a během dne si zacvičím než se mučit dietami!



Welcome in my first fitness blog!
I am so excited to share my fitness diary, my own workouts and other things which deal with fitness. My goal is to keep myself motivated and to keep working out!
But let me introduced you myself. Im nearly 21 years old girl from the Czech Republic. I used to be active sportswoman. Two years ago, I ended my career. And then came the period of no training, doing nothing and eating chocolate. Yes, completely wrong! So I decided to start again but not so intensively.
Hopefully after all the hard work my body will change and I will feel much better.
PS: I would rather exercise than dieting!



No comments:

Post a Comment