Sunday 9 June 2013

French Open a jiné

Včera bylo po dlouhé době opět krásné počasí a dalo se cvičit venku. Miluju letní workouty na trávě! Dnes už to taková sláva nebyla a opět jsem musela cvičit uvnitř. To psí počasí mě už vážně nebaví... :-(!
Každému sportovnímu nadšenci nemohlo uniknout, že se konal letos v pořadí již druhá grandslam sezony. Já, jakožto velký tenisový fanoušek, jsem si to samozřejmě nenechala ujít. Zápasy na pařížské antuce patří mezi mé nejoblíbenější (samozřejmě z pohledu diváka) a některé zápasy jsem si opravdu užívala. Snad jen dodat, že to, co dokázal Rafa Nadal, je obdivuhodné!
Zítřejším dnem dokončuji první výzvu v bebevyzva.cz. Jejich cvičení mě každé ráno příjemně nakopnou a hned se mi ten den lépe začíná.



V nadcházejících dnech bych chtěla vytvořit nějaký foto report o mých snídaních. Snídaně patří mezi můj nejoblíbenější čas na jídlo a vždycky se na ní těším už předchozí den večer :D! Proto není divu, že si veškerou surovinu pečlivě vybírám, abych se zasytila a hlavně abych se příjemně najedla.

No comments:

Post a Comment